Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - The_Bloody_Nine

Pages: [1] 2 3 ... 150
1
General Off Topic / Re: THE anime thread
« on: December 20, 2019, 11:45:27 AM »
I for one don't understand that. The anime has incredible pacing, the story and characters advance every single episode, feels like it has no downtime at all. Perhaps the theme is a bit too mature for them and they just want to watch heroes with the power of anime and god on their side. And it makes me sad that we don't have actual sci-fi series like this at all, so we need to rely on japs to animate us some good sci fi shit.

I've been asking myself why this is the case for years.

LotGH sounds like the perfect thing to watch when we're finished with the yamato soon, thx for tip.

2
General Off Topic / Re: THE anime thread
« on: December 15, 2019, 11:15:44 PM »
currently watching uchuu senkan yamato 2199 with my daughter, we're having a blast. that theme is hilarious.

3
General Discussion / Re: Revive?
« on: December 13, 2019, 03:15:13 AM »
I've been pro full wipe for years, big mistake nobody took the risk earlier. I keep saying, what we got to loose?

Thats because Felipe is racist as fuck while being a fat short dumb balls-locked german cuck who looks like your average kebab man. Also he looks like 5-10 years older than what he is, thats why the Yozgat, 40 meme.

learn to krems

wait, not all krems are racist??

4
General Discussion / Re: Revive?
« on: December 11, 2019, 06:18:09 PM »
tbh we should all just meet up in Yozgat and play together in an old fashioned LAN Party

You've been there or is it random? sounds good to me, wanna visit Istanbul again anyway soonish.

5
General Discussion / Re: Revive?
« on: December 11, 2019, 12:19:42 PM »
mh, poll sounds good in theory, but who is gonna see that in the first place? Imo the important thing would be if we agree on a date we keep going for a while (monthly is too rarely imo). So even if we're only 10 the first time keep at it and it the word may spread, wohoo.

Or alternatively we try to advertise as big event and get as many people as possible for one event and take it from there. We'd need people with lots of connections to old players, though (me not lol). Could be disappointing, but so what ;)

6
Christo

7
General Discussion / Re: Revive?
« on: December 11, 2019, 02:22:25 AM »
I'm in.

8
you wouldn't believe how open some, uh, special people here are

http://www.youtube.com/watch?v=fhwKy1xtel4#t=41m28s

Ich versteh' kein Wort xD

9
Iidlewild.

10
General Off Topic / Re: Mandalorian
« on: November 27, 2019, 10:16:21 PM »
http://watchserieshd.tv/series/the-mandalorian-season-1

Here you go, saved you the subscription fees, make sure to use a popup blocker.

I don't get how someone can watch something and especially sci-fi in this shit quality.

11
... and all the other things floating around out there / Re: Diablo 4
« on: November 15, 2019, 12:17:22 AM »
DIII was total bs,  never played II,  I was ma babe <3

Refreshing to hear, Diablo was always my favorite. I even played a mod for DII back then, which tried to capture the essence of 1, "back to hellfire" it was called. Great times! Also imo DI & DII are hard to compare. DI has huge nostalgia bonus for me and the music and atmosphere when you where carefully exploring the dungeons are unmatched. DII was great, too, obviously the mechanics where a completely different league, but I always kinda missed the simplicity and again the atmosphere of I.

that reminds me I recently stumbled upon this video by developer David Brevek, where among other things he tells the story of how Diablo 1 became not turn based super late in the development xD:


totally nerdy video ;) Story about turn-based from around 22:44 on, it's definitely worth 5 minutes!

12
General Off Topic / Re: Check out my new Project
« on: November 12, 2019, 09:28:04 AM »
Thought I already posted exactly the same points, probably forgot half-way.

Good thing I did forget, because my post was crap compared xD

13
Last patch is kinda promising. It's not there yet, but there is still hope and I actually had a few fun tdm rounds since the last patch.

14
reset anyone?

15
General Off Topic / Re: True villain of 20th century
« on: September 18, 2019, 09:07:37 AM »
So einstein invaded a european country to their east to get back at Britain who is to their west?

dunno where leshma gets the idea from that britain started WWI, but of course it's well known that a big factor for the rise of chocolate chip cookies and WWII was the defeat in WWI and the "Schandfrieden" of Versaille.  maybe leshma just trolling, impersonating behaviour of trump or johnson, haha.

Pages: [1] 2 3 ... 150