Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Nickleback

Pages: [1] 2 3 ... 131
2
come up with stranger dilemmas if you can

3
General Discussion / ADMINS!!!!!!?
« on: November 18, 2019, 06:09:02 PM »
 ALL OF UR ADMINS HAVE FORSAKEN YOU chadz,NOW YOU ARE MAIINEEE!  HAHAHAHAH! EVIL!! NIHAHAHAH! MAINEEE!!! I AM GONNA SHOW YOU WHAT TURKISH PEOPLE DO WITH THEIR DONKEYS! YOU ARE MAINE!! (Sky turns all vermillion red)TIME FOR RETRIBUTION chadzZZZZZZzzZzzz,GIMME YOUR SOUL!!!!(flames engulf chadz into a tiny circle)
NOOOAW!

4
General Off Topic / Re: Can we bend time?
« on: November 17, 2019, 08:52:06 PM »
ameritards.s .s .s what if i camouflage myself as a banana?

5
General Off Topic / Re: Can we bend time?
« on: November 17, 2019, 07:57:15 PM »
okey dammit ok im gonna seduce his dad,yes yes yes,let's do it,i am ready,send me!  yes! push the button send me gonna seduce his dad and make him hard!

6
General Off Topic / Re: Can we bend time?
« on: November 17, 2019, 08:28:43 AM »
Nice video james,but i aint convinced this video only shows nanoseconds,i want to go 30 years back to stop chadz father and mother’s relationship.

7
General Off Topic / Can we bend time?
« on: November 16, 2019, 09:27:52 PM »
I am listening james.

8
General Discussion / Re: I have too many threads in mind cant decide
« on: November 16, 2019, 09:27:18 PM »
Whites - 1 blacks - 0

9
General Discussion / I have too many threads in mind cant decide
« on: November 16, 2019, 12:33:24 AM »
What i should open next

1-birds
2-I love you cassi thrrad
3-me swearing to admin team while focusing on james
4-seeking leshma’s personal info
5-me swearing to chadz in a harshest way i know
6-open a thread in suggestion corner that doesn’t suggests anything
7-another event (but u guyz dont participate)

(WANNA BURN ALL ADMIN TEAM BEFORE THIS GAME STARTED GOD COOKEDTHEM IN A CAULDRON WHERE THEY MIXED EACH OTHER BY MELTING AND CREATED THE CURELESS CANCER)(AND GOD WHILE TRYING TO SEPERATE THE MIXTURE OF SHIT FUCKED UP AND THIS FORUM OEPENED)

10
... and all the other things floating around out there / Re: Diablo 4
« on: November 16, 2019, 12:20:30 AM »
Never played any Diablo

Fkin useless piece of meat ,slender long armed loser.

11
General Discussion / Re: what are you guyz playing
« on: November 15, 2019, 04:06:43 PM »
best game, guaranteed to give you pain and suffering
:s

12
Wtf how

13
... and all the other things floating around out there / Re: Diablo 4
« on: November 14, 2019, 08:19:41 AM »
İkarus has a point d2 was the best,d1’s game mechanics are not good as 2.Btw 3 is also fine cuz skilla and gameplay is just good,although its story is lame

14
General Off Topic / Re: War phrases of ur cuntry
« on: November 14, 2019, 08:17:29 AM »
Du kommst aus osterreich,richtig?

15
General Discussion / Can we guyz gather all info about leshma in one thread
« on: November 13, 2019, 06:04:38 PM »
i know he is american,that's smt.

Pages: [1] 2 3 ... 131