Melee Gaming

cRPG => Game Admin Feedback => Topic started by: POOPHAMMER on April 10, 2015, 11:02:10 PM

Title: [NA/EU] POOPHAMMER
Post by: POOPHAMMER on April 10, 2015, 11:02:10 PM
I play mostly under POOPHAMMER/DEPLOY_SHIELDS/Europe and a few other alts. Feel free to PM me or add my steam if you need any help.

I am also now admin on EU if you need help there!

http://steamcommunity.com/id/StarvingBum
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: pogosan on April 10, 2015, 11:22:12 PM
No way.
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: POOPHAMMER on April 10, 2015, 11:34:45 PM
No way.

'tis true my friend :)

http://forum.melee.org/general-discussion/na-servers-game-admins-wanted/msg1128278/#msg1128278
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: StonedSteel on April 11, 2015, 01:45:51 AM
you really are an admin huh?

i am
 :shock:
 :?

because you are
 :twisted:

i mean, idk u too well, but ur playstyle screams #BANTHEVICTEMSFREETHETROLLS2015

Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: Kadeth on April 11, 2015, 02:41:34 AM
i am deploying shields
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: POOPHAMMER on April 11, 2015, 02:44:52 AM
you really are an admin huh?

i am
 :shock:
 :?

because you are
 :twisted:

i mean, idk u too well, but ur playstyle screams #BANTHEVICTEMSFREETHETROLLS2015

Nah, I would never do that.
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: Sandersson Jankins on April 11, 2015, 09:32:02 AM
hes a gay factory worker from the south

he'll take what you pee from and put it in his mouth
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: Jona on April 11, 2015, 11:49:50 AM
Let it be known folks, that crpg now has an admin named poophammer. POOP. HAMMER.

That is all.
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: Bronto on April 11, 2015, 08:27:56 PM
He has been reinstated for his second term. He's the Obama of our community. I can only approve. May you hammer justice down on the poop of our community.
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: Havelle Registered Voter on April 21, 2015, 04:41:16 AM
Will you join me at Max's Happy Birthday Bar for karaoke?
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: gallonigher on April 21, 2015, 08:53:46 AM
I am attacking their base!

translation:  I approve.
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: WITCHCRAFT on April 22, 2015, 12:43:55 AM
Thread needs a poll where the question is "Are you deploying shields?" and all the options are "I am deploying shields!"
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: Tagora on April 22, 2015, 02:21:44 AM
I write poem..

One time poop and i  fight :oops: :oops:
we didnt nudge each other for a really long time.;;
i really sad until one day poop nudge me and I knew were friend again..
so now i cry tears of joy  :cry: :)

edit: spelling/grammer
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: POOPHAMMER on April 22, 2015, 03:44:01 AM
I write poem..

One time poop and i  fight :oops: :oops:
we didnt nudge each other for a really long time.;;
i really sad until one day poop nudge me and I knew were friend again..
so now i cry tears of joy  :cry: :)

edit: spelling/grammer

:(

im sorry about that it was not you, shit irl
I love you bby
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: Richyy on April 26, 2015, 10:07:12 PM
No fucking way, more like look out players, new troll is now an admin

anyway, this thread is now murican memes huehue

(click to show/hide)
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: njames89 on April 26, 2015, 10:52:23 PM
Giving him admin was the only way to make him actually play so they had to.

Actually listens on steam if you have a problem +1
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: POOPHAMMER on May 03, 2015, 02:00:41 PM
Just to let people know why I have been absent lately

Path of exile, which is a game ive spent like 7k+ hours on has released a closed beta expansion that I happen to be a member of

I will not be in game as much as I was (tho by the time it wears down, expect to see a lot of me lol) but like always, my steam is in my sig, I can and will help people with any problems if they contact me on steam
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: StonedSteel on May 03, 2015, 10:08:19 PM
Just to let people know why I have been absent lately

Path of exile, which is a game ive spent like 7k+ hours on has released a closed beta expansion that I happen to be a member of

I will not be in game as much as I was (tho by the time it wears down, expect to see a lot of me lol) but like always, my steam is in my sig, I can and will help people with any problems if they contact me on steam

U SON OF BEEECH!!!

tbh, im not that fond of POE anymore, it had a hold of me sure, but it strives TOO hard to be HARDCORE and is more complex then it really needs to be, also adding 1shot mechanics doesnt make a game more hardcore...not when u can memorize the thing that u can never defeat and just avoid them.

u get into the beta ( u get key ? ) im still waiting...funny thing is, idk wot im gonna do when it releases.
lol like i finally got all my shit maxed\near maxed, and the way the game works, ill have to rebuy all those gems or wait till 65 to use them...just idk...i thought it was cool at first,,,i think the gem \ skill system and its restrictions is kinda dumb now, i just spam one skill over and over again anyway.

y am i telling u this?

idk...i didnt get beta key. i vent. rant over.
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: POOPHAMMER on May 04, 2015, 02:06:25 AM
U SON OF BEEECH!!!

tbh, im not that fond of POE anymore, it had a hold of me sure, but it strives TOO hard to be HARDCORE and is more complex then it really needs to be, also adding 1shot mechanics doesnt make a game more hardcore...not when u can memorize the thing that u can never defeat and just avoid them.

u get into the beta ( u get key ? ) im still waiting...funny thing is, idk wot im gonna do when it releases.
lol like i finally got all my shit maxed\near maxed, and the way the game works, ill have to rebuy all those gems or wait till 65 to use them...just idk...i thought it was cool at first,,,i think the gem \ skill system and its restrictions is kinda dumb now, i just spam one skill over and over again anyway.

y am i telling u this?

idk...i didnt get beta key. i vent. rant over.

Yeah getting into beta is no big deal you can buy the new supporter packs and it gives you instant access to the beta, I just bought the 30 dollar one because I was just gonna buy more points soon anyway, so why not get into the beta and get some MTX with it?

Also the beta is a lot of fun they changed soooooooooooooooooo much stuff
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: HappyPhantom on May 04, 2015, 07:29:25 AM
Kiwi games, best games.
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: Ufoinsky on July 23, 2015, 11:21:00 PM
>Comes back to CRPG after a two month break
>Gets banned for 3 days for TKing
>says the last reason why he banned me is for TKing
>Doesn't know who he is
>Never got banned by him before
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: Nightingale on July 24, 2015, 12:59:05 AM
>Comes back to CRPG after a two month break
>Gets banned for 3 days for TKing
>says the last reason why he banned me is for TKing
>Doesn't know who he is
>Never got banned by him before

1) Irrelevant
2) Don't tk then
3)^
4) You don't need to recognize an admin.
5)Irrelevant; and yes you have just checked logs you were banned by him 18/06/2015

this is the third ban on record for teamkilling... further bans for teamkilling will be harsher.
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: POOPHAMMER on July 24, 2015, 01:03:48 AM
>Comes back to CRPG after a two month break
>Gets banned for 3 days for TKing
>says the last reason why he banned me is for TKing
>Doesn't know who he is
>Never got banned by him before

>Comes back to cRPG after 3 month break
>Teamkills someone within the first 10 seconds, then I swap to spectate you TK someone else not too long after
>Yes this is true
>Thats nice
>Yes you did in fact, last month! That was some 3 month break
visitors can't see pics , please register or login


Stop teamkilling and you will not be banned. It is not hard.
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: Noodlenrice on July 24, 2015, 02:09:56 AM
pretty aboosive rock thrower. I have many scratches from rocks thrown by this abooser. 10/10
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: Smoothrich on July 24, 2015, 02:43:10 AM
>Comes back to CRPG after a two month break
>Gets banned for 3 days for TKing
>says the last reason why he banned me is for TKing
>Doesn't know who he is
>Never got banned by him before

3 days for teamkilling is tough but fair for a repeat offender.

But not knowing who POOPHAMMER is, let alone also questioning his crediblity as an honorable arbiter of NA server justice? Either of those things alone would be worthy of an essay or perma ban. But together?

>ur gonna get
>what u deserve
> . boy
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: mcdeath on July 24, 2015, 03:15:48 AM
3 days for teamkilling is tough but fair for a repeat offender.

But not knowing who POOPHAMMER is, let alone also questioning his crediblity as an honorable arbiter of NA server justice? Either of those things alone would be worthy of an essay or perma ban. But together?

>ur gonna get
>what u deserve
> . boy

Can this man be given his admin back so he can permaban Kesh again?
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: StonedSteel on September 17, 2015, 01:35:33 AM
yup ur a crpg admin alright.

changes map when multi peeps say plz no

bans over a tk?

i gave u a boop and u kicked me.

then u change it to a ban

a ban for a boop

by the admin literally named poophammer.

im not lying when i tell people, "u should stay away from crpg, its fucking bad"
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: StonedSteel on September 17, 2015, 01:39:54 AM
ur in here, u can bloody well respond m8

how long
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: POOPHAMMER on September 17, 2015, 01:40:13 AM
yup ur a crpg admin alright.

changes map when multi peeps say plz no

bans over a tk?

i gave u a boop and u kicked me.

then u change it to a ban

a ban for a boop

thx for being u poop

i point to u and say

dont come here and play, people like this are picked as admins.

You teamkilled me over a map change to arena, which is very rare. After I saw who tked me I know you are someone that knows the rule. Sorry if you felt teamkilling an admin in spawn that was within the rules, but I hope you enjoy your 3 day break.
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: Schoi on September 17, 2015, 02:46:37 AM
You teamkilled me over a map change to arena, which is very rare. After I saw who tked me I know you are someone that knows the rule. Sorry if you felt teamkilling an admin in spawn that was within the rules, but I hope you enjoy your 3 day break.

3 day ban for one teamkill? That seems a bit cruel.
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: Finse on September 17, 2015, 07:35:53 AM
Well depends if he has done it a million times b4, then its sorta obvious that he has not learned to not tk
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: POOPHAMMER on September 17, 2015, 07:45:22 AM
Well depends if he has done it a million times b4, then its sorta obvious that he has not learned to not tk

Honestly, I base bans on the person. Some people I know, should know better than to do the things they do. I give a somewhat lengthy ban in hopes they learn to never do it again, like in this case of blatantly tking an admin in spawn over a simple map change.
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: StonedSteel on September 17, 2015, 02:00:07 PM
bans based on person...umm news flash, ur not supposed to do that, its supposed to be based on my bans record

sooo, basically idk if i was banned cuz rules breaking or banned cuz i called u out for being a dumbass admin who bitches at people for being dropped for strat battles, even though they dont show up in role call, ya, ur that guy.

i knew i would get kicked, by an admin named poophammer

didnt think for a sec it would be a 3 day ban...for tking a admin, and it was once, its not like i harrassed u rnd after rnd. 1 tk, 3 days, by an admin...named poophammer

u are, a 28-29 year old grown ass man, who broke the rules by changing the map, but tells me i must obey the rules

rules enforced...by a admin...named poophammer


crpg has an admin named poophammer...thats pretty much all that needs to be said about the mentality of crpg's player base

ur ban is just as illegitimate a tris's ban, and both of u...never should have been picked for admins

but eh, thats crpg for u.
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: Froi on September 17, 2015, 03:06:43 PM
Seems there will be one less salt molecule in NA_1 for 3 days :).
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: StonedSteel on September 17, 2015, 06:22:50 PM
salty or not, this is pretty bs, even other admins like jona know it is.

am i a known tker? griefer? delayer? do i have  a large history of bans? i have 1 for 2015...from tris...ya, u know the guy that was stripped of adminship? if i remember correctly i nudged him into bots while he was leecher? or maybe a tk while he was leeching.

hes prob the biggest troll admin there was and even he didnt go overboard when he banned me.

poophammer, u know i know the rules...i know who u r bro...dont talk to me about rules...YOU, break more rules than i do.

u are deploy shields yes? xbow delayer? dtv leecher \ griefer, you are more known for spamming deploy shields and nudging people out of shield walls into bots, than u are for enforcing rules.

"over a simple map change"....so you admit YOU also broke the rules? u are admin, u are here to enforce rules, not break em when u see fit and go overboard on people who call u out for being a troll.

you have no right or authority to change maps everytime miley wants arena, ESPECIALLY if there are several people spamming chat asking you not to.

so basically we have the same problem we have always had in NA: there is not one NA admin i respect, you guys break the rules whenever you want, and ban people based on their personalities and NOT their ban history. the people we have in charge of enforcing rules, break the rules more then regular players.

not one, and i have good friends that are admins, but not one is actually a good admin, they break the rules, ban overzealously against people they dont like, and dont enforce the rules they should agaisnt people they do like.

dupri is nothing more than canary 2.0 and look at the people he makes admins...poop and tris.


again...thx for being u poop. ur named urself well and oft show ur true colors.
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: Bronto on September 17, 2015, 07:13:47 PM
A bunch of weshouldservebeer wannabes is what you admins are. Ruined the mod and my life. I know the rules but I broke them after the majority wanted a map change. Now I'mma cry about it.

visitors can't see pics , please register or login
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: POOPHAMMER on September 18, 2015, 02:01:46 AM
u are deploy shields yes? xbow delayer? dtv leecher \ griefer, you are more known for spamming deploy shields and nudging people out of shield walls into bots, than u are for enforcing rules.

Well now you are just making shit up. I do not even play DTV, it is the most boring shit on earth. I have probably played it 5 times ever, I got bored of the stand in one spot and spam upswing amazing gameplay.
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: Tristan_of_Erzoth on September 18, 2015, 02:19:59 AM
salty or not, this is pretty bs, even other admins like jona know it is.

am i a known tker? griefer? delayer? do i have  a large history of bans? i have 1 for 2015...from tris...ya, u know the guy that was stripped of adminship? if i remember correctly i nudged him into bots while he was leecher? or maybe a tk while he was leeching.


No I banned you for breaking siege equipment in duel before a strat battle, ask Voncrow he's the one who brought the situation to my attention and then after warning you and watching you continue doing it I banned you.
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: Rand0 on September 18, 2015, 04:02:05 AM
Honestly, I base bans on the person. Some people I know, should know better than to do the things they do. I give a somewhat lengthy ban in hopes they learn to never do it again, like in this case of blatantly tking an admin in spawn over a simple map change.

You are not supposed to change the map if anyone disagrees. Punish yourself before you punish Plumbo.

Plumbo may be a dickhead, but I've never seen him intentionally TK someone, or break ANY rule for that matter. Heavily punishing players who don't regularly break the rules because they "know better" is retarded, it doesn't change the fact that they have a clean history and deserve a warning just like everyone else.
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: mcdeath on September 18, 2015, 04:28:00 AM
Tagora banned me for 51 days for the same thing. Then again I'm a huge piece of shit and probably deserved it. I was also unbanned after like 4 days anyways.
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: POOPHAMMER on September 18, 2015, 05:07:25 AM
I have decided to lift the ban, but come on man you should know that intentionally team killing for whatever reason does nothing but get you in trouble. Have fun and be good.
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: Voncrow on September 18, 2015, 03:33:45 PM
No I banned you for breaking siege equipment in duel before a strat battle, ask Voncrow he's the one who brought the situation to my attention and then after warning you and watching you continue doing it I banned you.

I remember that, still funny.
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: Sandersson Jankins on September 19, 2015, 07:06:32 AM
I'll continue keep my intentional team-killing and use of edgy racial epithets for when this guy isn't in the server.

It's worked so far!
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: SP1N on September 19, 2015, 01:25:09 PM
Pretty cool guy who hates pikes and doesn't afraid of anything. I can dig it.
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: mcdeath on September 19, 2015, 06:02:37 PM
I'll continue keep my intentional team-killing and use of edgy racial epithets for when this guy isn't in the server.

It's worked so far!

Wait, you still play?
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: Smoothrich on September 20, 2015, 12:58:04 PM
I'll continue keep my intentional team-killing and use of edgy racial epithets for when this guy isn't in the server.

It's worked so far!

NIGGE...R(S)
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: Jambi on September 27, 2015, 07:36:27 PM
Title: Re: [NA] POOPHAMMER
Post by: POOPHAMMER on September 27, 2015, 07:44:52 PM
where did you find this videos of my girlfran
Title: Re: [NA/EU] POOPHAMMER
Post by: Uther Pendragon on September 30, 2015, 04:38:40 PM
visitors can't see pics , please register or login
Title: Re: [NA/EU] Malevolence
Post by: Sparvico on October 28, 2015, 11:04:49 AM
What kinda badmin gets a ban thread, that even appears somewhat legitimate, put against him. 10/10 would vote Poophammer Head Admin 2017 again.
Title: Re: [NA/EU] Malevolence
Post by: Richyy on October 28, 2015, 01:37:44 PM
What kinda badmin gets a ban thread, that even appears somewhat legitimate, put against him. 10/10 would vote Poophammer Head Admin 2017 again.

visitors can't see pics , please register or login
Title: Re: [NA/EU] Malevolence
Post by: POOPHAMMER on October 28, 2015, 04:29:45 PM
What kinda badmin gets a ban thread, that even appears somewhat legitimate, put against him. 10/10 would vote Poophammer Head Admin 2017 again.

Yeah, like I explained I was stupidly drunk last night. I have forwarded the topic to the head admin on steam, and I am ready to take whatever punishment, even if it is being fired.

I apologize to the community for the way I acted, I should not have been online lol.
Title: Re: [NA/EU] Malevolence
Post by: Sparvico on October 28, 2015, 06:39:13 PM
Well jeez poop, you rly are a srs buisness goi now. Hopefully they won't take your admin away over one mistake.
Title: Re: [NA/EU] Malevolence
Post by: Richyy on October 28, 2015, 09:49:56 PM
Well jeez poop, you rly are a srs buisness goi now. Hopefully they won't take your admin away over one mistake.

visitors can't see pics , please register or login
Title: Re: [NA/EU] Malevolence
Post by: Jeade on October 30, 2015, 02:14:52 AM
Hopefully they won't take your admin away over one mistake.

I hope they take away his admin and then kill him in real life and permaban his product key.
Title: Re: [NA/EU] Malevolence
Post by: POOPHAMMER on November 04, 2015, 12:52:43 AM
same tbh imo tbf asl
Title: Re: [NA/EU] Malevolence
Post by: Bjord on November 05, 2015, 04:28:53 PM
lol i bet ur gonna end up abusing ur children and beating them you drunk violent fuck
Title: Re: [NA/EU] Malevolence
Post by: mcdeath on November 05, 2015, 06:59:19 PM
lol i bet ur gonna end up abusing ur children and beating them you drunk violent fuck

My trashtalking days are over, I don't want any bad rep to follow me around forever in these hoods. It aint fun being constantly kickpolled either. :lol:

I must change my ways!

I'll from now on be known as Bjord_the_Silent

 :D :D  :D

That was fast. Ya puke
Title: Re: [NA/EU] Malevolence
Post by: Uther Pendragon on November 16, 2015, 12:48:42 AM
visitors can't see pics , please register or login
Title: Re: [NA/EU] Malevolence
Post by: Snufalufagus on February 16, 2016, 09:23:15 PM
Goodmin
Title: Re: [NA/EU] Malevolence
Post by: Yuhmaz on March 09, 2016, 10:22:08 PM
wow nab i didn't even know that you are an admin,now go kill urself nab
Title: Re: [NA/EU] POOPHAMMER
Post by: Uther Pendragon on April 30, 2016, 03:23:07 AM
visitors can't see pics , please register or login
Title: Re: [NA/EU] POOPHAMMER
Post by: POOPHAMMER on May 18, 2016, 04:40:11 PM
Leaving feedback for myself here

I accidentally kicked cossack_arb when misclicking through the menu :(

It was accidental abuse and I feel awful :/
Title: Re: [NA/EU] POOPHAMMER
Post by: Cassi on May 18, 2016, 07:40:52 PM
I accidentally kicked cossack_arb when misclicking through the menu :(

drunk.
Title: Re: [NA/EU] POOPHAMMER
Post by: Yuhmaz on June 02, 2016, 11:41:00 PM
Very bad admin,he once told me that i have a cancer I It broked all my desire from the game/forums,i felt devastated,horrible don't know how to fix it.I think admins must be example players,how can an admin can swear someone as having a cancer,this is very strong word in turkish,if you told that to someone in turkey you couldn't get away with it.I am admin on an counter-strike server myself i don't talk to people like that in counter-strike ,admins must behave well in game how can an admin tell so vicious words to c-rpg players.I can not resist to humiliation as big as this,i still feel insulted very much,his nick pooptoss reflects how hateful and atrocious he is, i think you must remove admins as such.


Title: Re: [NA/EU] POOPHAMMER
Post by: pogosan on June 03, 2016, 01:43:07 AM
pls tell him he has a cancer a few more times, maybe he'll quit to mod.
Title: Re: [NA/EU] POOPHAMMER
Post by: POOPHAMMER on June 03, 2016, 03:34:11 AM
Is it possible for cancer to have cancer?
Title: Re: [NA/EU] POOPHAMMER
Post by: Yuhmaz on June 03, 2016, 09:17:03 AM
pogo u are a real butthurt stop commenting on everypost i am in you lil miserable puke eater sadnfriend
Title: Re: [NA/EU] POOPHAMMER
Post by: sF_Guardian on June 06, 2016, 05:54:26 PM
pogo u are a real butthurt stop commenting on everypost i am in you lil miserable puke eater sadnfriend

Theres no need to compliment him if you dont like him :)
Title: Re: [NA/EU] POOPHAMMER
Post by: Voncrow on June 07, 2016, 02:09:07 AM
pogo u are a real butthurt stop commenting on everypost i am in you lil miserable puke eater sadnfriend

We already know he's sad, I mean he's started Sad Hobo clan.
Title: Re: [NA/EU] POOPHAMMER
Post by: WITCHCRAFT on June 07, 2016, 04:02:31 AM
desire

oh now you done it
Title: Re: [NA/EU] POOPHAMMER
Post by: N1PS on July 16, 2017, 08:58:29 PM
This admin doesn't do anything, please ban.
Title: Re: [NA/EU] POOPHAMMER
Post by: Westwood on July 16, 2017, 09:54:10 PM
Nice poll.
(click to show/hide)